Rozdíl mezi CHEMTRAIL a CONTRAIL (kondenzační stopa letadla)

VYTVÁŘENÍ KONDENZAČNÍCH STOP

Za letadlem se nemůže vytvořit kondenzační stopa, pokud atmosféra není velmi chladna. Jak vysvětluje NASA, „Kondenzační stopy se tvoří pouze ve velkých výškách (obvykle nad 8 kilometrů), kde je vzduch neobyčejně chladny (méně než - 70°F).“ (-56,7o C) NASA, NOAA a další vědečtí pozorovatele mraků také souhlasí, že pro vytvořeni mraků a kondenzačních stop je nezbytná relativní vlhkost vzduchu 70% nebo vyšší.

„Jestliže je vzduch příliš suchy, za letadlem se kondenzační stopa nevytvoří,“ tvrdí National Oceanic and Atmospheric Administration.

chemtrail contrail croppedl 20120818-093634

tqp0yS5_6928093930_5a0768c16b_o chem-trails1a

 

 

chemtrails7

Výzkumník chemtrails Clifford Carnicom vzal odborný posudek NASA ohledně contrails jako katechismus a v Klimatickém diagnostickém centru NASA sledoval vlhkost vzduchu v období od ledna do srpna 1999, z něhož 21 dni se nad Santa Fe objevovaly husté vzory křižicích se „chemtrails“. Ve výškách, kde se objevovaly křižující se bílé stopy na obvykle bezoblačné obloze Nového Mexika, Carnicom zjistil relativní vlhkost 30% nebo nižší.

V oblasti známé tím, že zde byla 360 dni v roce modra obloha, většina dni na poušti začínala typicky jasnou oblohou. Ale pak byla fotografovaná cisternová letadla USAF “Weather Force”, jak vypouštějí chemické chvosty v rozsáhlých křížových vzorech a tvoří charakteristická písmena X.

Carnicom a další pozorovatele oblohy z Nového Mexika viděli letadla vytvářet uměle vrstvy mraků – cirrusů a měnit jasnou oblohu na mléčný opar. „Člověk by čekal, že v tyto dny bude všude jasno ve všech výškach,“ poznamenal Carnicom. „Ale nebylo tomu tak.“

j21 Chemtrail Plane Tracker dd395-skyw220site d8b994188f54921fd0105d662e595e6a aerodynamic-contrail-landing 2058556 40c60826

CONTRAILS NEBO CHEMTRAILS?

Contrails se tvoří tehdy, když horké a vlhké vyfukové plyny okamžitě kondenzuji do ledových krystalků a ve stratosféře tvoří nevýrazné stopy, podobně jako nám jde při výdechu od úst pára za mrazivých dni. Jak na vysvětlenou napsal jeden odborník na atmosféru: „Voda v plynném stavu je běžnou složkou výfukových plynů z trysky a když je letadlo dostatečně vysoko (čim výš se dostanete, tím je chladněji), je dostatečně chladno, aby tato voda zmrzla. Voda se změní z páry v led. Led se po dopadu slunečního světla „třpytí“ a vy vidíte „bílou“ kondenzační stopu.“ Ale ve stratosféře, kde je tlak vzduchu tak nizký, že tyto ledové krystalky rychle sublimuji, se brzy opět změní v plyn. Jeremy navrhuje: „Jednoduchá laická pozorovací technika je taková, že poměrná délka stopy za letadlem by neměla byt delší než na šířku dlaně.

Běžná kondenzační stopa zmízí za vaši nataženou dlani a přemění se na neviditelnou páru. Obecně vše, co trvá dele, není běžná kondenzační stopa.“

Další důležitý bod, dodává: „Výška, v niž letadlo musí letět, aby se za jeho výfukovými tryskami vytvořila viditelná bila stopa, musí byt tak velká, že sotva letadlo uvidíte. Takže, když je letadlo větší než tečka, velmi pravděpodobně letí příliš nízko na to, aby pára z jeho výfuku zmrzla v ledové krystalky. Proto pravděpodobně nejde o běžnou kondenzačnií stopu.“ Jak „vytvořeni“, tak „stálost“ běžné kondenzační stopy budou ovlivněny změnami teploty, vlhkosti a tlaku vzduchu ve velkých výškách během dne. Přesto pozorovací technika pomoci natažené dlaně zástava užitečným pravidlem pro odlišeni contrails od chemtrails.

weathermod-eject_rack1 Testflugzeug SprayerExhaustCloseup nozzletubenotsealed_1 outside-2520plane4    ChemtrailPlaneOnGround2Forum chemtrailplaneskitched-20130325-124748Chemtrails-Aboard-Airplanechemtrailplanefarm2.static.flickr.com_1162_565479211_954c306abb_opatent_dees

 

Z knihy: [Chemtrails Confirmed 2007 by William Thomas] Zdroj: http://www.willthomasonline.net/ Překlad: Ladislav Kopecky

2 Komentářů

  1. […] komerčního letu udělal chybu, která může být dalším důkazem existence chemtrails – zapomněl to vypnout předtím, než přistál! Níže uvidíte video přistávající letadla, […]

  2. […] komerčního letu udělal chybu, která může být dalším důkazem existence chemtrails – zapomněl to vypnout předtím, než přistál! Níže uvidíte video přistávající letadla, […]

  3. […] komerčního letu udělal chybu, která může být dalším důkazem existence chemtrails – zapomněl to vypnout předtím, než přistál! Níže uvidíte video přistávající letadla, […]

  4. Dobrý den, mám jen pár připomínek – fotky různých stop vedle sebe podle mého o ničem nevypovídají, protože můžou být klidně kilometry od sebe, to se ze země rozlišit nedá. Obrázky mají navodit dojem, že vzduch je stejný a proto musí být jiné složení stop, ale klidně to může být naopak. Důkaz chybí.

    Potom ty fotky letících letadel – zrovna na 4.-6. je jasně vidět, že na nich o žádné chemtrails nejde, ale je to obyčejná kondenzace vodních par. Všimněte si, že tam je opar nad celým křídlem a jelikož z aerodynamiky víme, že obtékající vzduch způsobuje zvýšení tlaku pod křídlem a snížení tlaku nad ním (to je podstata vztlaku, který letadlo drží ve vzduchu), tak tady evidentně byly takové meteorologické podmínky, že prudké lokální snížení tlaku vzduchu vedlo k masivní kondenzaci. A ty strašidelné proudy, které podle Vás nejspíš vycházejí z nějakých ukrytých trysek, víří ve skutečnosti na vnějších okrajích vysunutých vztlakových klapek (míchá se tam “hustší” vzduch zpod křídla s “řidším” zeshora, ze stejného důvodu vznikají contrails na koncích křídel – a koneckonců i na koncích vrtulí toho Herculesu na sedmém obrázku, tenhle snímek úplně nechápu, proč jste sem dali, asi že je vážně moc hezký).

  5. Přátelé, nezaměňujte vzájemné postřehy. Všeobecně chemtrails je o dlouhotrvající stopě a ne o tom, jak se chová vzduch na křídle. Osobně jsem viděl 21.6.2016 v 21,17 přelet letadla nad Prahou ze západu na východ ve výšce cca 10 km s přerušovanou stopou po celou dobu viditelné trasy. Že by pilot šetřil a střídavě vypínal motory uznáte, že je holý nesmysl. ŽE BY PILOT CHTĚL UPOZORNIT VEŘEJNOST NA NĚCO “NESTANDARDNÍHO” připustit můžeme i vzhledem ke zvukovým nahrávkám, kde se pilot dohaduje s “řídící věží” proč mí zapnout nějaké tlačítko, které nesouvisí s řízením letadla. A stopy vytvořené za svítání, které drží celé dopoledne a padáním se jen rozpínají do pruhů postupně zakrývající celou oblohu, a které jsou přes poledne “přikrmeny” určitě kondenzační nejsou. Kde by se krystalky ledu tak dlouho udržely ve vzduchu, navíc v létě. A určitě chemtrails nenajdete na : https://www.flightradar24.com/48.2,17.03/7

Napsat komentář